I have a 2011 CBR250. Stock except for 3 extra holes drilled in the end of the muffler.
API Tech have an ECM for the CBR250, their price, a shocking 12,000b.
http://www.apitechonline.com/shop/index.php?route=product/category&path=118_35_131
They also have a separate 'EFI Advance 2014'. Not linked to any specific bike. 3,500b.
http://www.apitechonline.com/shop/index.php?route=product/category&path=118_117_124
Anybody have any knowledge of such a tool, or the Thai skills to read it?
คุณสมบัติ
1. สามารถปรับแต่งค่าองศาจุดระเบิดได้แบบอิสระ 0°- 50° (Ignition degree)
2. สามารถปรับแต่งปริมาณการฉีดของน้ำมันเพิ่มจากของเดิมได้ 100 % (Increase Fuel) โดยเลือกปรับได้ 2 แบบ
2.1 ปรับเพิ่มปริมาณการฉีดน้ำมันจาก VOLUME หน้ากล่องได้ 50 % และลดปริมาณการฉีดน้ำมันได้ 25%
2.2 ปรับเพิ่มปริมาณการฉีดน้ำมันจาก PROGRAM หน้ากล่องได้ 50 % และลดปริมาณการฉีดน้ำมันได้ 25%
3. สามารถยืดการตัดรอบของเครื่องยนต์เป็น 13,000 รอบ (Hold RPM)
4. ติดตั้งได้ง่าย โดยไม่ต้องตัดต่อสาย
Through Google Translate:
1. Could customize the ignition is independently 0 ° - 50 ° (Ignition degree).
2. Could tune the amount of fuel injected from the same 100% (Increase Fuel) by choosing an adjustable 2.
2.1 to increase the fuel injection VOLUME box of 50% and a 25% reduction in fuel injection.
Increase the amount of fuel injected 2.2 PROGRAM box 50% and 25% reduction of fuel injection.
3. Could stretch to cut the engine is 13,000 rpm (Hold RPM).
4. Install easily Without cutting the cable
The CBR250 runs pretty lean, and I wouldn't mind a controller to get more fuel going in there, if I knew exactly what is was.
Anybody knowledgeable?
Thanks.
API Tech have an ECM for the CBR250, their price, a shocking 12,000b.
http://www.apitechonline.com/shop/index.php?route=product/category&path=118_35_131
They also have a separate 'EFI Advance 2014'. Not linked to any specific bike. 3,500b.
http://www.apitechonline.com/shop/index.php?route=product/category&path=118_117_124
Anybody have any knowledge of such a tool, or the Thai skills to read it?
คุณสมบัติ
1. สามารถปรับแต่งค่าองศาจุดระเบิดได้แบบอิสระ 0°- 50° (Ignition degree)
2. สามารถปรับแต่งปริมาณการฉีดของน้ำมันเพิ่มจากของเดิมได้ 100 % (Increase Fuel) โดยเลือกปรับได้ 2 แบบ
2.1 ปรับเพิ่มปริมาณการฉีดน้ำมันจาก VOLUME หน้ากล่องได้ 50 % และลดปริมาณการฉีดน้ำมันได้ 25%
2.2 ปรับเพิ่มปริมาณการฉีดน้ำมันจาก PROGRAM หน้ากล่องได้ 50 % และลดปริมาณการฉีดน้ำมันได้ 25%
3. สามารถยืดการตัดรอบของเครื่องยนต์เป็น 13,000 รอบ (Hold RPM)
4. ติดตั้งได้ง่าย โดยไม่ต้องตัดต่อสาย
Through Google Translate:
1. Could customize the ignition is independently 0 ° - 50 ° (Ignition degree).
2. Could tune the amount of fuel injected from the same 100% (Increase Fuel) by choosing an adjustable 2.
2.1 to increase the fuel injection VOLUME box of 50% and a 25% reduction in fuel injection.
Increase the amount of fuel injected 2.2 PROGRAM box 50% and 25% reduction of fuel injection.
3. Could stretch to cut the engine is 13,000 rpm (Hold RPM).
4. Install easily Without cutting the cable
The CBR250 runs pretty lean, and I wouldn't mind a controller to get more fuel going in there, if I knew exactly what is was.
Anybody knowledgeable?
Thanks.